Výsledkem integrace škol je, že nyní známkujeme za „rovnost“
Výsledkem integrace škol je, že nyní známkujeme za „rovnost“
1.9.2025 16:23
Neexistuje žádná naděje, že se americké děti ještě někdy dostanou vzdělání. Abyste se dnes mohli stát učitelem, musíte mít pedagogický obor s vysokou školou a získat různé certifikáty. Vzdělávací oddělení jsou v podstatě propagandistické společnosti namířené proti bělošským ideologickým směrem. Cílem není učit, ale rekonstruovat společnost způsobem DEI.
Za mých časů učitelka matematiky neměla pedagogický titul. Měla titul z matematiky. Učitelka angličtiny měla titul z angličtiny. Učitelka dějepisu titul z historie. Učitelka chemie měla titul z chemie. Učili, protože milovali svůj předmět a snažili se nám předat svou vděčnost. Učitelé, jako jsem měl já, už neexistují.
Než bylo vzdělávání zkaženo liberální teorií a praxí, podniky někdy nabízely ceny za dosažené úspěchy. Když byla moje matka mladá žena, viděla v atlantských novinách oznámení, že Rich's, velký obchodní dům v centru města, skvělý obchod, který dnes již neexistuje a nabízí dokonce i anglický starožitný nábytek z 18. století, nabízí Stříbrný pohár jako cenu za nejlepší anglickou esej, která bude napsána v Rich's příští sobotu ráno. Protože moje matka neměla nic jiného na práci, šla a cenu vyhrála.
Pořád si pamatuji tu velkou stříbrnou trofej – vešla by se na ni půllitr šampaňského – na ebenovém stojanu. Vždycky jsem si říkal, co se s ní stalo.
Pokud by dnes takové ceny stále existovaly, musely by být udělovány nikoli za zásluhy, což by bylo rasistické, ale za rozmanitost, rovnost a inkluzi.
Paul Craig Roberts
Jana Putzlacher, vasevec.info